eee ben şimdi nereden başlayayım?

Yüzyıllar geçti, evvel zaman geride kaldı. Mevsimler koştu falan takvimler çıldırdı. Öyle hissediyorum ancak bütün bunlar olurken merak etmeyin hiç yaşlanmadım!! Tersine 25'den geriye saymaya başladım. Nasıl mı oldu bir türlü anlayamadım.

Yahu en son 22 diyordum eskiler  bilir, bir rakamın izini sürüyordum. Uzaktan izlemeyi bıraktıktan sonra baya baya peşine düşüp takip etmeye başlayınca ben; kişiler, mekanlar, duygular, şehirler, ülkeler, diller, dinler, bayağı uzaklaşmışım. Trenden trene şehirden ülkeye bir bir an ve an takip ederken bir baktım aman tanrım üç yıl geride kalmış  unutmuşum bir takım işlevsel şeyleri!!! Okul bitmiş falan evlenmişim.... şaka...şaka.

Neyse çok özledim.
Yazmayı.

Bir şeyler yazabilmek için, çizebilmek için  üretmek için bir şeyler gerekiyor doğal olarak. Bundan yaklaşık dört yıl önce error vermiştim. Sonrasında biriktirmeye başladım derken dalmışım. Ne gördüysem, duyduysam, hissettiysem herşeyi biriktirdim. Kayıt altında aldım. Her- şeyi aklınıza gelebilecek her-şeyi. Tarafsız ve objektif! Eee ne olacak şimdi, ne yapacağız bir şekilde cepleri boşaltalım o zaman hep birlikte. Tazeyken en yakınlarıma dostlarıma bayağı döktüm, dediler ki nehir yet-her! Abi git yalvarıyoruz yaz artık yaz eskisi gibi fakat kabus gibi aktarma -biz hariç diğerleri senin sözlüğünü bilmedikleri için dünyanın en saçma metnini okuduklarını düşünebilir. Haklılar. Çok haklılar.

Eee iyi de ne yazacağız şimdi, siz okuyacaksınız falan?


Hiçbir fikrim yok şuan derken 1433 karakter olmuş neyse eeee 22'ye ne oldu diyen olduysa içinden birileri,kocaman sarılıyorum! Anlatacağım, anlatacağım...... Anlatırken tezimi bulacağım!
Sizde sıkılırsanız ara ara uğrayın buraya, kafanız dağılır.

Öpüyorum çok!




Popular Posts